Všeobecné obchodní podmínky (Podmínky)

1. Účel a použití

1.1 Tyto Podmínky se vztahují na všechny jednotlivé smluvní vztahy mezi klientem jako nájemcem (Klient) a Jarmilou Kubíčkovou, Přečkovice 36, 687 71 Bojkovice, IČO: 68644540, [email protected], www.karpatyglamp.cz (dále Poskytovatel) jako Pronajímatelem mobilní jednotky, jehož předmětem je poskytování ubytování v mobilních jednotkách KARPATY GLAPM a dále poskytování Služeb, které s ubytováním souvisejí. Jednotlivé smlouvy se uzavírají podle čl. 2 těchto Podmínek.

1.2 V případě rozporu mezi Podmínkami a výslovným ujednáním stran ve smlouvě mají přednost odchylná smluvní ujednání.

1.3 Podmínky mohou být ze strany Poskytovatele jednostranně změněny nebo doplněny, pro Klienta je přitom závazné znění Podmínek, které jsou účinné v  době uzavření Smlouvy.

1.4 Vztah Poskytovatele s Klientem shora uvedených služeb se řídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále rovněž „VOP“ nebo „Podmínky“), nestanoví-li jinak zvláštní podmínky pro užívání Služby nebo technické podmínky užívání Služby, které jsou obvykle umístěny na webových stránkách www.karpatyglamp.cz nebo přímo na místě mobilní jednotky.

1.5 Tyto podmínky představují návrh Poskytovatele na uzavření smlouvy ve smyslu § 1731 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) určený Klientovi. Zadáním požadovaných registračních údajů na stránce www.karpatyglamp.cz a přijetím Podmínek poskytování služeb přijme Klient návrh Poskytovatele ve smyslu § 1731 Občanského zákoníku, čím mezi Poskytovatelem a Klientem dojde k  uzavření smlouvy o poskytování Služeb ve smyslu těchto podmínek (dále jen „smlouva“).

2. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu

2.1 Klient si objednává služby v mobilních jednotkách požadavkem na rezervaci, který provede přes rezervační rozhraní na internetových stránkách. Smlouva může být případně dále uzavřena mimo online rezervační systém, a to písemně nebo prostřednictvím e-mailové komunikace mezi Klientem a Poskytovatelem potvrzením objednávky Klienta ze strany Poskytovatele nebo potvrzením nabídky Poskytovatele ze strany Klienta nebo oboustranným podpisem písemné smlouvy. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou:

    1. jméno a příjmení klienta,

    2. adresa trvalého bydliště,

    3. telefon,

    4. e-mail,

    5. v  případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ,

    6. termín čerpání služeb.

2.2 Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu slouží pouze pro uzavíraný smluvního vztah mezi Poskytovatelem a Klientem a řídí se zásadami zpracování osobních údajů, které jsou uvedeny na: www.karpatyglamp.cz/zásady-zpracovani-osobnich-udaju

2.3 Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je Klient tímto dokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci Poskytovatelem (dle čl. IV těchto podmínek) vzniká mezi Klientem a Poskytovatelem smluvní vztah. Poskytovatel se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a Klient zaplatit poskytovateli smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce/požadavku na rezervaci, kterou Klient podal a Poskytovatel potvrdil.

2.4 Maximální počet osob, které mohou být současně ubytovány v  mobilní jednotce, jsou 4 osoby.

3. Práva a povinnosti smluvních stran

3.1 Klient prohlašuje a zaručuje, že

    1. je plně způsobilý k právním úkonům,

    2. se před zahájením užívání služeb důkladně seznámil s těmito podmínkami, že těmto podmínkám zcela rozumí a souhlasí s nimi,

    3. bude služby používat pouze k účelu, k němuž jsou určeny,

    4. se nebude v souvislosti s užíváním služby dopouštět žádného protiprávního či neetického jednání.

3.2 Klient je povinen se řídit pokyny k užívání mobilní jednotky a bezpečnostními pokyny.

3.3 Klient má právo být dostatečně a úplně informován Poskytovatelem o  objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně, na řádné poskytnutí jím objednaných, Poskytovatelem potvrzených (zálohově zaplacených) služeb, před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku/požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v  souladu s čl. VII. a reklamovat vady poskytovaných služeb.

3.4 Klient je povinen úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky/požadavku na rezervaci, zaplatit Poskytovateli v požadovaném termínu plnou cenu za pobyt, respektovat předpisy zařízení, jejichž služby využívá, pečlivě si překontrolovat Poskytovatelem vystavené potvrzení pobytu (ubytovací voucher) a při zjištění jakékoliv nesrovnalostí kontaktovat neprodleně Poskytovatele.

3.5 Klient se zavazuje, že mobilní jednotku a celé její okolí bude užívat tak, aby na nich nevznikla škoda, v souladu s pravidly slušnosti a ohleduplnosti k životnímu prostředí, které obklopuje mobilní jednotku. Klient se zavazuje respektovat pravidla užívání (pravidla užívání mobilní jednotky), které jsou buď součástí těchto Podmínek nebo jsou dostupné v  mobilní jednotce v písemné podobě či jsou jinak zpřístupněny Klientovi, aby se s nimi mohl seznámit. Klient se zavazuje chovat k vlastnímu zdraví, mobilní jednotce a okolní krajině šetrně a s náležitým respektem, aby byla k dispozici provozu schopná následujícím klientům a nezatěžovat okolí ani neohrožovat nevhodným chováním nebo nadměrným hlukem.

3.6 Klient se zavazuje vrátit mobilní jednotku při skončení ubytování čistou a bez poškození.

3.7 V mobilní jednotce je zákaz kouření, který platí jak pro Klienta, tak i pro osoby, které s ním sdílejí jednotku po dobu pronájmu.

3.8 Klient není oprávněn na mobilní jednotce nebo v jejím okolí provádět jakékoli technické úpravy, jako například vrtání, šroubování, polepy apod. a nijak není oprávněn manipulovat s  mobilní jednotkou včetně jejího zařízení. Dojde-li k situaci, která vyžaduje odborný zásah – opravu, je Klient povinen okamžitě telefonicky kontaktovat Poskytovatele nebo jeho zástupce a zachovat se dále dle těchto Podmínek.

3.9 Poskytovatel je povinen poskytnout Klientovi důležité informace k  objednaným službám, potvrdit Klientovi řádně objednané služby a při závazné rezervaci nebo potvrzené objednávce zabezpečit Klientovi služby v  potvrzeném rozsahu a kvalitě.

3.10 V případě poškození mobilní jednotky v důsledku jednání či opomenutí, které je v rozporu s těmito Podmínkami, a prokazatelně nezodpovědné užívání, které je v rozporu s Pravidly užívání mobilní jednotky nebo bezpečnostními, technickými pravidly neboli manuálem obsluhy, je Poskytovatel oprávněn požadovat po Klientovi náhradu takto způsobené škody v plné výši.

3.11 Oznámí-li Klient řádně a včas Poskytovateli nebo jeho zástupci vadu mobilní jednotky, a neodstraní-li Poskytovatel vadu bez zbytečného odkladu a Klient může mobilní jednotku užívat jen s  obtížemi, má Klient právo na přiměřenou slevu z ceny ubytování. V žádném případě nemá Klient oprávnění provést opravu mobilní jednotky sám a požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů. Ztíží-li však závada zásadním způsobem užívání, nebo znemožní-li zcela užívání mobilní jednotky, má Klient právo na prominutí ceny ubytování nebo může Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby.

3.12 Klient se zavazuje okamžitě kontaktovat Poskytovatele nebo jeho zástupce(kontakty předány v rámci informací o pobytu) v případě škody na mobilní jednoce (nehoda, vandalismus, živelná událos, apod.) Pokud se jedná o  zranění, živelnou událost nebo jakoukoli vážnou událost, která nesnese odkladu, zavazuje se Klient okamžitě i současně přivolat jednotku požární ochrany, Policii ČR a lékařskou službu.

3.13 Poskytovatel je povinen v případě odstoupení od potvrzené objednávky služeb/závazné rezervace ze strany Klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na služby. Avšak pokud vznikne nárok Poskytovatele na stornovací poplatky, vyplatí klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.

3.14 Klient je upozorněn, čímž bere na vědomí, že pobyt v mobilní jednotce a jeho okolí může být spojen s rizikem úrazu, zraněním či jinou škodou na zdraví či majetku a dále je upozorněn, že sám i všechny osoby, které jsou s  ním ubytované v mobilní jednotce, musí používat mobilní jednotku a pohybovat se v jejím okolí s náležitou opatrností a obezřetností, aby výše uvedeným rizikům a vzniku škody předešli. Klient se tímto zavazuje dodržovat bezpečnostní a technická pravidla pro užívání mobilní jednotky, viz manuál obsluhy, která jsou součástí těchto Podmínek nebo je dostupný v  mobilní jednotce v písemné podobě nebo je jinak zpřístupněna Klientovi, aby se s nimi mohl seznámit, a to s cílem správného používání mobilní jednotky a předcházení škodám a rizikům na životě a zdraví Klienta a všech ubytovaných osob, na mobilní jednotce a životním prostředí. Poskytovatel neodpovídá za škodu, kterou Klient a všechny osoby, které jsou v mobilní jednotce ubytovány spolu s Klientem, utrpí v důsledku nedodržení uvedených bezpečnostních a technických pravidel, se kterými se dle doporučení Poskytovatele seznámil, na které tyto Podmínky odkazují. Klient odpovídá za vlastní bezpečnost a za bezpečnost všech s ním ubytovaných hostů po dobu. Klient současně bere na vědomí a souhlasí, že Poskytovatel neodpovídá za jakékoli škody na majetku či zdraví, které Klient a jakákoli osoba s ním ubytovaná v mobilní jednotce utrpí při jakýchkoli aktivitách a pohybu v  okolí mobilní jednotky a v okolní krajině. Taková aktivita je na vlastní riziko Klienta a jakékoli ubytované osoby.

3.15 Klient je povinen mobilní jednotku kdykoli před svým odchodem řádně zabezpečit proti krádeži v souladu s manuálem obsluhy mobilní jednotky. Poskytovatel neručí za ztrátu nebo odcizení cenností, které zanechá v  nestřežené mobilní jednotce. Cennostmi se myslí elektronika, peněžní prostředky nebo předmět vyšší hodnoty, včetně předmětů, které jsou součástí mobilní jednotky. Klient se zavazuje do mobilní jednotky nevnášet předměty, které jsou při rozumném uvážení spojené s vyšším rizikem poškození mobilní jednotky.

3.16 Klient se zavazuje, že pokud chce mobilní jednotku sdílet i se svým psem, tak ubytovaného psa nahlásí buď v objednávkovém formuláři anebo dodatečně e-mailem na [email protected] . Poskytovatel na základě tohoto oznámení připraví pro psa speciální psí pelíšek. Klient tímto souhlasí, že pes nebude spát v posteli a pokud úklidová služba Poskytovatele zjistí porušení těchto podmínek, vyhrazuje si Poskytovatel právo účtovat Klientovi poplatek 2500Kč za extra čištění ložního prádla.

3.17 Mobilní jednotka poskytuje finskou saunu a koupací vyhřívaný sud. Klient je povinen se před jejím použitím předem důkladně seznámit s  manuálem o obsluze výše uvedených wellness procedur, jakož i s jejich účelem a účinkem na jeho zdraví a organismus a s jejich případnými zdravotními riziky. Klient je oprávněn absolvovat tyto wellness procedury pouze tehdy, pokud pro něho nepředstavují zdravotní riziko, s přihlédnutím k jeho zdravotnímu stavu. Poskytovatel nenese odpovědnost za újmu na zdraví způsobenou v důsledku absolvování wellness procedur včetně jejich obsluhy. Klient výslovně souhlasí, že uvedené aktivity provádí výlučně na vlastní riziko.

3.18 Poskytovatel je oprávněn před uplynutím sjednané doby ubytování Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, porušuje-li Klient i přes výstrahu hrubě své povinnosti dle Smlouvy a těchto podmínek. V  takovém případě nemá Klient nárok na vrácení ani poměrné části ceny a je povinen doplatit cenu podle Smlouvy, jakož i  nahradit případně vzniklou škodu.

3.19 Klient není oprávněn přenechat mobilní jednotku do pronájmu nebo k  ubytování třetí osobě nebo v ní ubytovat osoby nad rámec osob uvedených ve Smlouvě.

4. Ceny služeb a jejich úhrada a rezervace

4.1 Platné ceny poskytovaných služeb jsou uvedeny na webových stránkách www.karpatyglamp.cz v  Rezervačním systému nebo jsou jiným způsobem sděleny Klientovi před provedením rezervace. Místní poplatek je součástí ceny za pronájem.

4.2 Úhrada služeb proběhne vždy skrze platební bránu či službu PayPal.

4.3 Poskytovatel není plátce DPH.

4.5 Rezervace mobilní jednotky provedená Klientem v Rezervačním systému platí 2 dny ode dne provedení rezervace. Do této doby je Klient povinen provést úhradu celé ceny rezervovaného ubytování, a to bezhotovostní platbou dle instrukcí uvedených v Rezervačním systému (není-li výslovně dohodnuto jinak v případě, že Smlouva byla uzavřena jinak než prostřednictvím Rezervačního systému). Jestliže do uplynutí této lhůty Klient cenu neuhradí, Smlouva zaniká, Poskytovatel ani Klient jí nejsou nadále vázáni a Poskytovatel je oprávněn příslušnou mobilní jednotku pro dotčený termín a lokalitu opět na svých webových stránkách i  jinak nabízet jako dostupnou k ubytování třetím osobám.

4.6 Při objednávce pronájmu mobilní jednotky na 1 den bude připočteno1000,-Kč za úklid navíc.

4.7 Při objednávce pronájmu mobilní jednotky pro více jak 2 osoby je příplatek za každou další osobu 2000,- (úklid, ložní prádlo, místní poplatky, spotřeba energií a vody včetně dalších služeb souvisejících s  provozem mobilní jednotky). Mobilní jednotka je maximálně pro 4 osoby.

5. Potvrzení pobytu

5.1 K čerpání zaplacených služeb opravňuje klienta potvrzení vystavené poskytovatelem e-mailem. Klient je povinen překontrolovat správnost uvedených údajů na potvrzení. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně poskytovatele e-mailem na adrese: [email protected]

5.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo žádat zaplacení zálohové platby ve výši 100 % z ceny objednaných služeb dle dříve potvrzené objednávky.

6. Nástup, kauce a pokuty

6.1 Ubytování probíhá vždy od 15:00 samostatně, dle instrukcí, které přijdou klientovi s dostatečným předstihem emailem. Check-out je nejpozději v 11:00 následujícího dne.

6.2 Poskytovatel je oprávněn účtovat klientům následující pokuty:

    1. za kouření v budově 2 500 Kč,

    2. zvíře 2 500 Kč v případě, že nebyla přiobjednána doplňková služba „Přijedu s  pejskem“,

    3. rozdělávání ohně mimo vyznačená místa 5 000 Kč,

    4. jakákoliv jiná nepovolená manipulace s ohněm 5 000 Kč.

7. Stornovací podmínky

7.1 Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky/rezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno elektronickou formou na email [email protected]

7.2 Storno podmínky ubytování v případě, že nejsou dohodnuty individuálně:

    1. do 30 dní před příjezdem 0 % z celkové částky za ubytování,

    2. 29 – 14 dní před příjezdem 50 % z celkové částky za ubytování,

    3. 13 – 5 dní před příjezdem 75 % z celkové částky za ubytování,

    4. méně jak 4 dni před příjezdem 100 % z celkové částky.

8. Vouchery

8.1 Platnost ubytovacího voucheru je 365 dní od vystavení faktury.

8.2 Voucher není možné dále přeprodávat.

8.3 Ubytovací voucher je možné po individuální domluvě za poplatek prodloužit.

9. Ochrana osobních údajů

9.1 Osobními údaji se rozumí informace o Klientovi, na základě kterých lze Klienta přímo či nepřímo identifikovat.

9.2 V souladu s poskytováním služby vyžaduje poskytovatel v rámci objednávky/rezervace povinné osobní údaje. Veškerá práva Klienta, stejně jako další podrobnosti o tom, jakým způsobem poskytovatel zpracovává osobní údaje, naleznete na webových stránkách www.karpatyglamp.cz/zásady-zpracovani-osobnich-udaju

9.3 Poskytovatel nebude bez předchozího svolení Klienta zpracovávat, sdílet, prodávat ani používat údaje Klienta způsobem, který by byl v  rozporu s těmito VOP.

9.4 Provedením objednávky/rezervace udělí Klient v rámci samostatného souhlasu informovaný souhlas se zpracováním osobních údajů poskytnutých dle těchto VOP poskytovateli jako správci, za účelem identifikace Klienta při využití služby. Klient dále uděluje souhlas s dalším marketingovým zpracováním osobních údajů, zejména cílení reklamy a zasílání obchodních sdělení.

9.5 Klient uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů na dobu 3 (tří) let, neodvolá-li svůj souhlas Klient dříve. Tím není dotčena povinnost poskytovatele zpracovávat osobní údaje Klienta po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy v souladu s nimi.

9.6 Správce je oprávněn pověřit třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů. Seznam uvedených osob je k dispozici v sídle poskytovatele.

9.7 Klient bere na vědomí, že poskytovatel může být povinen poskytnout osobní údaje na základě zákona nebo ke splnění své zákonné povinnosti (např. v rámci soudních či správních řízení). Poskytovatel je dále oprávněn, bude-li to nezbytné, zpřístupnit osobní údaje k ochraně práv Poskytovatele, nebo k  ochraně osobní bezpečnosti Klientů nebo třetích osob.

9.8 Každý z Klientů je povinen se před odesláním objednávky/registrace služby seznámit se zásadami ochran osobních údajů a se zpracováním svých osobních údajů vyjádřit svůj souhlas. Souhlas je nutné vyjádřit přímo zaškrtnutím políčka souhlasím se zpracováním osobních údajů a kliknutím souhlas potvrdit. Pokud Klient souhlas neudělí, objednávka/registrace nebude provedena a služby mu nebudou poskytnuty.

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky služeb.

10.2 Jestliže tyto Podmínky odkazují na jakékoli další předpisy, pravidla, technická a bezpečnostní pravidla, pak takové předpisy tvoří součást těchto Podmínky a vztahují se, tak jako tyto Podmínky, na každou jednotlivou Smlouvu, není-li ve Smlouvě výslovně písemně uvedeno jinak.

10.3 Celková cena za poskytnuté služby bude uhrazena na základě vystaveného účetního dokladu (příjmový doklad, faktura), dle uvedených podmínek.

10.4 Platbu lze provést v hotovosti nebo převodem na účet. Platbu nelze provést platební kartou na místě.

10.5 Aktualizace Všeobecných obchodních a storno podmínek vstupuje v  platnost dne 1. 1. 2024. Změny a doplňky těchto podmínek mezi poskytovatelem a klientem mohou být individuálně upraveny výlučně písemnou formou.